Underbara små knoppar!

Idag har det varit en fantastiskt vacker vårdag. Jag har suttit på balkongen och njutit av den varma solen, termometern var uppe på +25 grader! Man kan börja ana små fräknar på näsan redan =)

Till min glädje så har min orkidé fått tre små knoppar och det tar nog inte lång tid tills blommorna slår ut. Fantastiskt! har inte lyckats få orkidéer att blomma på nytt förut.

Knoppar på en brudorkidé

Kan inte fatta att den här terminen lider mot sitt slut. Jag har pluggat 1 år redan och har 2 år kvar. Om åren går så här fort är jag snart klar med utbildningen!



Kommentarer
Postat av: Ramona

Men vilken häftig bild. Jag hoppas att min orkidé får lika fina knoppar snart och börjar blomma.

2009-04-19 @ 20:31:46
Postat av: Systeryster

Hej Ramona! Tack tack, blev faktiskt väldigt nöjd med bilden själv. Det är inte så enkelt att få orkidéer att blomma på nytt. Men ha tålamod och lycka till!

2009-04-19 @ 20:33:59
URL: http://snurrigatokfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0