Hagel & vagel


Har fått en riktig knepig vagel i vänster öga, har haft det några dagar nu och om den inte börjar läka tills på måndag får jag nog träffa farbror doktorn. Inte kul att gå omkring med ett varande och uppsvullet öga.

Idag när jag tog en sväng ned till Lidl började det plötsligt hagla. Gjorde så himla ont i ögat när haglen piskade mot den. Kände mig riktig ynklig när jag väl kom fram till Lidl och köpte på mig en massa onyttigheter för att trösta mig själv med. Det blev chips & dipp och pommes & kebab. Tänkte festa till det ordenligt till Melodifestivalen ikväll. Är en riktig schlagernörd *S*

Saknar min lille kissekatt-kompis Barte. Hoppas att jag får tid att träffa honom i helgen då ja åker hem till älsklingen. Ska
bli mysigt att träffa killarna och gosa med dem. Undra vem som kommer spinna högst? ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0