Romantisk middag för två

Jag bjöd min underbara älskling på en 3-rätters middag. Jag ville inte göra något för avancerat eftersom jag inte är så duktig i köket. Det blir mest pasta och köttfärs då jag lagar mat.

Förrätten blev en skagentoast. Jag använde en pepparkaksform för att få ut hjärtformade bitar av toasten. Måste dock erkänna att älsklingen fick hjälpa till att garnera så det här är hans verk =)



Huvudrätten bestod av fläskfilé, potatisgratäng och konjakssås. är inte lika duktig på att lägga upp som mästerkockarna på restaurangerna är. Men gott blev det iallafall!



Efterrätten blev vaniljglass med varma hjortron, men vid det här laget var jag så däst efter middagen att jag inte orkade fotografera nånmer!

Skål! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0