Yes yes yes!

Än en gång så klarade jag tentan med bravur! Känner mig så stolt över mig själv eftersom det går så bra med pluggandet. Tänk, för några år sedan led jag av min sociala fobi. Kunde knappt gå ut ur hemmet. Nu pluggar jag på universitet och betar av tenta efter tenta, har blivit social och fått många nya härliga vänner.

Bara man kämpar och aldrig ger upp så når man sina mål. Det farliga är att knyta på sig offerkoftan för hårt. Dessutom måste man inse att man ibland behöver hjälp och våga be om det!

Dessutom får man aldrig döma någon på utsidan. Man vet aldrig vad den personen har i sitt bagage.

Nu kan jag för en gångs skull se mig i spegeln och känna mig stolt över något.



Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Grattis att du klarade tentan, ja du ska vara stolt över dig själv. Jag har också haft tenta, det gick bra, det gäller att kämpa på och inte ge upp.

2009-03-08 @ 15:32:52
Postat av: Anonym

Tack tack och grattis till dig med =)

2009-03-08 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0